Ankara’da Maden İşçilerine Polis Engeli: Gökay Çakır ve Başaran Aksu Gözaltında
Ankara'da maden işçileri, ödenmeyen hakları için Enerji Bakanlığı'na yürümek amacıyla bulundukları Kurtuluş Parkı'nda eylemlerini sürdürüyor. 13 Nisan'da Eskişehir'den yola çıkarak açlık grevine başlayan Doruk Madencilik işçileri, bugün direnişlerinin 16. günü ve açlık grevlerinin 8. günü itibarıyla taleplerini duyurmak için bir kez daha hareket geçti. Bağımsız Maden-İş Sendikası'nın öncülüğünde gerçekleştirilen eyleme milletvekilleri de destek veriyor. İşçiler, Bakanlık önüne ulaşmak için polis barikatlarına yaklaşmaya çalıştıklarında çevik kuvvet ekipleriyle karşılaştı. Eylem alanında işçilerin kararlı bekleyişleri sürerken, sendika temsilcileri de işçilerin haklarını savunmakta kararlı olduklarını dile getirdi. Cumhuriyet gazetesine konuşan bir işçi, "Biz Bakanlığa yürüyeceğimizi günlerdir belirttik. Bekledik ama dönüş olmadı. Bu nedenle yürüyüş…



